2 семестр(дистанційно)
Урок 3 Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
Чи можна дізнатися, яке саме ядро в певній радіоактивній речовині
розпадеться першим?
Яке буде наступним?
Яке розпадеться останнім?
Фізики стверджують, що дізнатися про це неможливо: розпад того чи іншого
ядра радіонукліда – подія випадкова. Разом із тим поведінка радіоактивної
речовини в цілому підлягає чітко визначеним закономірностям.
1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ Частина 1
ЗАВАНТАЖИТИ Частина 2
Урок 2 Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання
1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ
Урок 1 Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи
1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ
3. Використовуючи матеріал підручника § 22, Складаємо карту знань у зошиті ТА виконуєте Вправу № 22 (1,4) ЗАВАНТАЖИТИ
1 семестр(дистанційно)
Урок 24 Лабораторна робота № 3 Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала
Виконайте наступні завдання:
1.ПОВТОРІТЬ § 11 підручника.
2.В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
3.ОФОРМЛЯЄМО ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ №3 З ПІДРУЧНИКА НА СТ. 73
Обладнання: лінійка, транспортир, олівець, джерело світла (ФАНАРИК ТЕЛЕФОНУ), плоске дзеркало(ДОМАШНЄ), екран зі щілиною, кілька чистих білих аркушів(ПІД ТАБЛИЧКОЮ В ЗОШИТІ ВИКОНУЄТЕ ПОЯСНЮВАЛЬНИЙ МАЛЮНОК ДО 3-4 ).
4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №3
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДБИВАННЯ СВІТЛА ЗА ДОПОМОГОЮ ПЛОСКОГО ДЗЕРКАЛА
УРОК 23 Розв’язування задач за темою «Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало»
Виконайте наступні завдання:
1.ПОВТОРІТЬ § 11 підручника.
2. ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ, РОБИМО КАРТУ ЗНАНЬ З ВІДЕОФРАГМЕНТУ.
3. Перегляньте та випишіть у зошит Розв’язування задач за темою «Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало»
4. Виконайте самостійну роботу. Натисніть тут 9-В
Код доступу 7515767
Код доступу 9319492
Урок 22 Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте § 11 підручника.
3. Перегляньте та випишіть у зошит.
4. Виконайте Вправу 11 (1-4)
Урок 21
Розв’язування задач за темою «Світловий промінь і світловий пучок. Закон
прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення»
Виконайте наступні завдання:
1.Повторіть § 10 підручника.
2. Пригадайте: 1. Дайте означення світлового променя.2. Сформулюйте закон прямолінійного поширення світла.3. Які досліди та явища підтверджують прямолінійність поширення світла?4. За яких умов предмет утворюватиме тільки повну тінь, а за яких – повну тінь і півтінь?5. У якому випадку ми спостерігаємо повне сонячне затемнення? часткове сонячне затемнення?6. Коли спостерігається повне місячне затемнення? часткове місячне затемнення?
3. Перегляньте та випишіть у зошит.
4. Виконайте самостійну роботу. Натисніть тут.
ТЕМА УРОКУ №20 Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте § 10 підручника.2.Дайте усні відповіді на питання після §10
3. Пригадайте: 1. Яку роль відіграє світло в житті людини?2. Дайте означення джерела світла. Наведіть приклади.3. Чи є Місяць джерелом світла? Поясніть свою відповідь.4. Наведіть приклади природних і штучних джерел світла.5. Що спільного мають теплові і люмінесцентні джерела світла? Чим вони відрізняються?6. За яких умов джерело світла вважають точковим?7. Які пристрої називають приймачами світла? Наведіть приклади природних і штучних приймачів світла.8. Якою є швидкість поширення світла у вакуумі?
4.Перегляньте відеоурок:
Основні визначення5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу. Вправа 10 (2-3)
Світловий промінь і світловий пучок.
6.Складаємо «Карту знань» по §10.
7.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково) НАТИСНІТЬ ТУТ
Тема уроку №19 Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла
Виконайте наступні завдання: НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ СКИДАЄМО
1.Опрацюйте § 9 підручника.2. Подумайте.
Які органи чуття людини ви знаєте?4.Перегляньте відеоурок:
Яку інформацію про довкілля дає нам зір?
Чи можемо ми бачити предмети без наявності світла?
1. Яку роль відіграє світло в житті людини?
2. Дайте означення джерела світла. Наведіть приклади.
3. Чи є Місяць джерелом світла? Поясніть свою відповідь.
4. Наведіть приклади природних і штучних джерел світла.
5. Що спільного мають теплові і люмінесцентні джерела світла? Чим вони відрізняються?
6. За яких умов джерело світла вважають точковим?
7. Які пристрої називають приймачами світла? Наведіть приклади природних і штучних приймачів світла.
8. Якою є швидкість поширення світла у вакуумі?
6.Складаємо «Карту знань» по §9.
Тема уроку №1: «Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле»
Виконайте наступні завдання:
-
1.Опрацюйте §
1 підручника.
- 2.Дайте усні відповіді на питання після §1
- 3. Подумайте. Повертаючись з відпочинку ви привозите з собою картинки-магнітики на холодильник. Чому картинки-магнітики довгий час продовжують висіти на холодильнику?
- 4.Перегляньте відеоурок: Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле Після перегляду зробіть висновок: 1. Назвіть основні властивості постійних магнітів.2. Опишіть дослід Г. Ерстеда. У чому суть його відкриття?3. Опишіть досліди А. Ампера. Що вони доводять?4. Біля яких об’єктів існує магнітне поле? На які об’єкти воно діє?5. Дайте означення магнітного поля.
- 5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу. Вправа 1 (1-5)
- 6.Складаємо «Карту знань» по §1.
- 7.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково) НАТИСНІТЬ ТУТ
- 8.Великі і знамениті. ГАНС ХРИСТИЯН ЕРСТЕД
Постiйнi магнiти Магнiтне поле Землi Взаэмодiя магнiтiв
Магнытна дія струму. Магнітне поле провідника зі струмом
Електромагнітна індукція. Дослід Фарадея
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.