Фізика 9 клас

2 семестр(дистанційно)

Урок 3  Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів

Чи можна дізнатися, яке саме ядро в певній радіоактивній речовині розпадеться першим?

Яке буде наступним?

Яке розпадеться останнім?

Фізики стверджують, що дізнатися про це неможливо: розпад того чи іншого ядра радіонукліда – подія випадкова. Разом із тим поведінка радіоактивної речовини в цілому підлягає чітко визначеним закономірностям.

1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ. 

2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ Частина 1

                                                          ЗАВАНТАЖИТИ Частина 2

3. Використовуючи матеріал підручника § 24, Складаємо карту знань у зошиті .



Урок 2 Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання

1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ. 

2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ

3. Використовуючи матеріал підручника § 23, Складаємо карту знань у зошиті ТА  виконуєте ТЕСТУВАННЯ 

ЗАВАНТАЖИТИ 9А Код доступу 9929659

ЗАВАНТАЖИТИ 9Б Код доступу 4018991
ЗАВАНТАЖИТИ 9В Код доступу 4574317
ЗАВАНТАЖИТИ 9Г Код доступу 8820599



Урок 1 Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи

1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ. 

2.Перегляньте відеофрагмент ЗАВАНТАЖИТИ

3. Використовуючи матеріал підручника § 22, Складаємо карту знань у зошиті ТА  виконуєте Вправу № 22 (1,4) ЗАВАНТАЖИТИ

1 семестр(дистанційно)

Урок 24 Лабораторна робота № 3 Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала

Виконайте наступні завдання:

1.ПОВТОРІТЬ §  11  підручника.

2.В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ. 

3.ОФОРМЛЯЄМО ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ №3 З ПІДРУЧНИКА НА СТ. 73

  Обладнання: лінійка, транспортир, олівець, джерело світла (ФАНАРИК ТЕЛЕФОНУ), плоске дзеркало(ДОМАШНЄ), екран зі щілиною, кілька чистих білих аркушів(ПІД ТАБЛИЧКОЮ В ЗОШИТІ ВИКОНУЄТЕ ПОЯСНЮВАЛЬНИЙ МАЛЮНОК ДО 3-4 ).

4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №3

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДБИВАННЯ СВІТЛА ЗА ДОПОМОГОЮ ПЛОСКОГО ДЗЕРКАЛА

 


УРОК 23 Розв’язування задач за темою «Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало»

Виконайте наступні завдання:

1.ПОВТОРІТЬ §  11  підручника.

2. ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ, РОБИМО КАРТУ ЗНАНЬ З ВІДЕОФРАГМЕНТУ.

3. Перегляньте та випишіть у зошит Розв’язування задач за темою «Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало»

4. Виконайте самостійну роботу. Натисніть тут 9-В 

                                                    Код доступу 7515767

                                                           Натисніть тут 9-Г.

                                                     Код доступу 9319492


Урок 22 Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало

Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте §  11  підручника.

3. Перегляньте та випишіть у зошит.

4. Виконайте Вправу 11 (1-4)

Урок 21 Розв’язування задач за темою «Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення»

Виконайте наступні завдання:

1.Повторіть §  10  підручника.

2. Пригадайте: 1. Дайте означення світлового променя.2. Сформулюйте закон прямолінійного поширення світла.3. Які досліди та явища підтверджують прямолінійність поширення світла?4. За яких умов предмет утворюватиме тільки повну тінь, а за яких – повну тінь і півтінь?5. У якому випадку ми спостерігаємо повне сонячне затемнення? часткове сонячне затемнення?6. Коли спостерігається повне місячне затемнення? часткове місячне затемнення?

3. Перегляньте та випишіть у зошит.

4. Виконайте самостійну роботу. Натисніть тут.


ТЕМА УРОКУ №20 Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення 

Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте §  10  підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §10
3. Пригадайте: 1. Яку роль відіграє світло в житті людини?2. Дайте означення джерела світла. Наведіть приклади.3. Чи є Місяць джерелом світла? Поясніть свою відповідь.4. Наведіть приклади природних і штучних джерел світла.5. Що спільного мають теплові і люмінесцентні джерела світла? Чим вони відрізняються?6. За яких умов джерело світла вважають точковим?7. Які пристрої називають приймачами світла? Наведіть приклади природних і штучних приймачів світла.8. Якою є швидкість поширення світла у вакуумі?
4.Перегляньте відеоурок: 
Основні визначення
Світловий промінь і світловий пучок. 
5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу. Вправа 10 (2-3)
6.Складаємо «Карту знань» по §10.
7.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково) НАТИСНІТЬ ТУТ

 

Тема уроку №19  Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла

Виконайте наступні завдання: НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ СКИДАЄМО 

9-В

9-Г

1.Опрацюйте §  9  підручника.
2. Подумайте. 
Які органи чуття людини ви знаєте?
Яку інформацію про довкілля дає нам зір?
Чи можемо ми бачити предмети без наявності світла?
4.Перегляньте відеоурок: 

 

1. Яку роль відіграє світло в житті людини?
2. Дайте означення джерела світла. Наведіть приклади.
3. Чи є Місяць джерелом світла? Поясніть свою відповідь.
4. Наведіть приклади природних і штучних джерел світла.
5. Що спільного мають теплові і люмінесцентні джерела світла? Чим вони відрізняються?
6. За яких умов джерело світла вважають точковим?
7. Які пристрої називають приймачами світла? Наведіть приклади природних і штучних приймачів світла.
8. Якою є швидкість поширення світла у вакуумі?
5.Використовуючи матеріал підручника розв'яжіть вправу № 9 (3, 4)
6.Складаємо «Карту знань» по §9.


 

Тема уроку №1: «Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле»

Виконайте наступні завдання:

  • 1.Опрацюйте §  1  підручника.
  • 2.Дайте усні відповіді на питання після §1
  • 3. Подумайте. Повертаючись з відпочинку ви привозите з собою картинки-магнітики на холодильник. Чому картинки-магнітики довгий час продовжують висіти на холодильнику?
  • 4.Перегляньте відеоурок: Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле Після перегляду зробіть висновок: 1. Назвіть основні властивості постійних магнітів.2. Опишіть дослід Г. Ерстеда. У чому суть його відкриття?3. Опишіть досліди А. Ампера. Що вони доводять?4. Біля яких об’єктів існує магнітне поле? На які об’єкти воно діє?5. Дайте означення магнітного поля.
  • 5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу. Вправа 1 (1-5)
  • 6.Складаємо «Карту знань» по §1.
  • 7.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково) НАТИСНІТЬ ТУТ
  • 8.Великі і знамениті. ГАНС ХРИСТИЯН ЕРСТЕД

 

Магнітне поле
Постiйнi магнiти Магнiтне поле Землi Взаэмодiя магнiтiв
Магнытна дія струму. Магнітне поле провідника зі струмом
Електромагнітна індукція. Дослід Фарадея









Немає коментарів: