Фізика 11 клас

2 семестр(дистанційно)

Урок 1 Розвиток уявлень про природу світла.Відбивання світла. закони відбивання світла

Перші уявлення про природу світла виникли ще в Стародавніх Греції та Єгипті. Деякі вчені давнини вважали, що з очей виходять тонкі щупальця, які обмацують предмети, внаслідок чого й виникають зорові відчуття. Демокрит уявляв світло як потік частинок.

Що таке світло? Як розвивалися уявлення про природу світла?

1. В РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ. 

2.Перегляньте відеофрагмент  ЗАВАНТАЖИТИ

3. Використовуючи матеріал підручника § 24-25, Складаємо карту знань у зошиті ТА  виконуєте Вправу № 24 (1-3)

пояснення вправи 

24 п.1 завантажити

24 п.2 завантажити

24 п.3 завантажити

 

1 семестр(дистанційно)

УРОК 23 Сила Лоренца

Усі ви чули про Великий адронний колайдер, розташований на кордоні Швейцарії і Франції на глибині 100 м. Великий – тому що довжина його основного кільця становить близько 27 км; колайдер (англ. collide — зіштовхуватися) – тому що основне його завдання – розганяти адрони (а саме протони) та йони до швидкостей, які наближаються до швидкості світла, і влаштовувати їхні зіткнення.

Як прискорюють заряджені частинки?

Чому прискорювач має форму кільця і до чого тут магнітне поле?

Виконайте наступні завдання:
1. ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТАХ ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
2.Опрацюйте §   12 підручника.

3.Дайте усні відповіді на питання після §12
4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОФРАГМЕНТИ:

Магнетизм. Сила Лоренца. Фізика 11 клас

5. ЗРОБІТЬ КАРТУ ЗНАНЬ У ЗОШИТІ (на листках). (ЗАДАЧІ ПЕРЕПИСУЄМО ВСІ)

6. Самостійно виконуємо Вправа № 12 (2, 4)

Урок 21-22 Сила Ампера

Який принцип роботи електричного двигуна?

Який принцип роботи електровимірювальних приладів?

Як працюють ваші навушники?

Виконайте наступні завдання:
1. ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТАХ ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ.
2.Опрацюйте §   11 підручника.

3.Дайте усні відповіді на питання після §11
4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОФРАГМЕНТИ:

Магнетизм. Сила Ампера. Фізика 11 клас

5. ЗРОБІТЬ КАРТУ ЗНАНЬ У ЗОШИТІ (на листках). (ЗАДАЧІ ПЕРЕПИСУЄМО ВСІ)
6. Самостійно виконуємо Вправа № 11 (1, 2)

Урок 20 Магнітне поле

Ще вчені Давньої Греції припускали, що магнітні й електричні явища пов'язані між собою, проте встановити їх зв'язок вдалося лише на початку XIX ст.

Хто першим помітив зв'язок магнітних й електричних явищ?

Що таке магнітне поле?

Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте §   10 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §10
3.Пригадайте.Що таке електричний струм? За яких умов він виникає? Які фізичні величини його характеризують?
4.Перегляньте відеоурок 

Магнетизм. Основи. Електрична і магнітна взаємодії. Індукція магнітного поля. Фізика 11 клас 

Після перегляду зробіть висновок: 

1. Опишіть досліди Г. Ерстеда і А. Ампера.2. Дайте означення магнітного поля. Які властивості має магнітне поле?3. Охарактеризуйте магнітну індукцію за планом характеристики фізичної величини.4. Як визначити напрямок вектора магнітної індукції?5. Що називають лініями магнітної індукції?6. Зіставте магнітні поля соленоїда і штабового магніту: що в них спільне?7. Яке магнітне поле називають однорідним?


5.Складаємо «Карту знань» по §10.
8.Великі і знамениті: 
Ганс Крістіан Ерстед
фізик Андре Марі Ампер




ТЕМА УРОКУ 19 Захист навчальних проєктів
фото взято з сайту https://scoolphysics.ucoz.ua/index/proekti_7_8kl/0-48
ГОТОВИЙ ПРОЄКТ СКИДАЄМО 

Орієнтовні теми

1. Вплив електричного струму на швидкість фотосинтезу.

2. Особливості електричних кіл із напівпровідниковим діодом.

3. Електропровідність різних речовин і матеріалів.

4. Майстер-клас для молодших школярів «Джерела електричного живлення із підручних засобів. Характеристики цих джерел».

 

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проекту

1.      Актуальність -1 бал.

2.      Оформлення роботи (паперові носії) - 2 бали.

3.      Достовірність - 1 бал.

4.      Науковість - 2 бали.

5.      Представлення - 2 бали.

6.      Презентація (малюнки) - 2 бали.

7.      Обговорення - 2 бали.

 

Орієнтовне оформлення проекту (паперові носії та презентація)

1.      Назва проекту.

2.      Тип проекту.

3.      Керівник проекту (вчитель).

4.      Виконавці проекту.

5.      Проблема.

6.      Мета.

7.      Очікуваний результат (для дослідження).

8.      Завдання проекту.

9.      Хід роботи.

10.  Висновки.

11.  Використані джерела інформації.

 

Типи проектів

Ø Дослідницький.

Ø Інформаційно-пошуковий.

Ø Творчий.

Ø Рольовий.

 

Проект - це «п'ять П»

ü Проблема.

ü Проектування (планування).

ü Пошук інформації.

ü Продукт.

ü Презентація (представлення результату).

Додаткові теми

1. Дія електричного струму на організм людини.

2. Засоби захисту від ураження електричним струмом.

3. Причини ураження електричним струмом.

4. Сучасні джерела електричного струму та їхні характеристики.

5. Четвертий агрегатний стан речовини та його особливості.

6. Переваги і недоліки застосування електролізу в промисловості.

7. Електрика у світі тварин.

8. Історія відкриттів, які зумовили розвиток електродинаміки.

9. Цікаві факти з життя науковців дослідників електрики.

 


ТЕМА УРОКУ 18 Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка. Частина 1. Електричний струм»
Виконайте наступні завдання:
1. Переходите за посиланням: 

11- Б

2. Виконуєте завдання контрольної роботи . Скидати результати не потрібно. 

3. Після виконання контрольної роботи переходите до теми 19.

 

ТЕМА УРОКУ 17 Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи з теми «Електродинаміка. Частина 1. Електричний струм»
Виконайте наступні завдання:

1.Повторіть §   1-9 підручника.
2.Пригадайте.
1. За якою формулою обчислюють роботу струму? У яких одиницях її подають?
2. Доведіть, що 1 кВт∙год=3,6∙106Дж.
3. Сформулюйте закон Джоуля – Ленца. Чому він має таку назву?
4. Які формули для розрахунку кількості теплоти, що виділяється в провіднику під час проходження струму, ви знаєте? Чи завжди можна ними користуватися?
5. Дайте характеристику потужності струму як фізичної величини.
ТЕМА УРОКУ 16 Електричний струм у напівпровідниках
Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте § 9  підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §9
3.Пригадайте.

Технічна можливість створення невеликих за габаритами та масою електронних приладів (радіоприймачі, плеєри, мобільні телефони) з'явилася завдяки розробкам у галузі напівпровідників.

Що ж це за матеріали – напівпровідники – та чому вони надають такі величезні можливості?


4. Перегляньте відеофрагменти

ТЕМА УРОКУ 15 Електричний струм у вакуумі. Електровакуумні прилади
Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте § 8   підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §8
3.Пригадайте.

Що ж є носієм заряду у вакуумі?


4. Перегляньте відеофрагменти


Тема уроку 6: "Розв'язування задач"
Виконайте наступні завдання:

1.Повторіть §   3 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §3
3.Пригадайте.
1. За якою формулою обчислюють роботу струму? У яких одиницях її подають?
2. Доведіть, що 1 кВт∙год=3,6∙106Дж.
3. Сформулюйте закон Джоуля – Ленца. Чому він має таку назву?
4. Які формули для розрахунку кількості теплоти, що виділяється в провіднику під час проходження струму, ви знаєте? Чи завжди можна ними користуватися?
5. Дайте характеристику потужності струму як фізичної величини.

5.Розв'яжіть  задачі  ТУТ


Тема уроку 5: « Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля – Ленца»

Виконайте наступні завдання:

1.Опрацюйте §   3 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §3
3.Пригадайте.Що таке електричний струм? За яких умов він виникає? Які фізичні величини його характеризують?
Після перегляду зробіть висновок: 
1. За якою формулою обчислюють роботу струму? У яких одиницях її подають?
2. Доведіть, що 1 кВт∙год=3,6∙106Дж.
3. Сформулюйте закон Джоуля – Ленца. Чому він має таку назву?
4. Які формули для розрахунку кількості теплоти, що виділяється в провіднику під час проходження струму, ви знаєте? Чи завжди можна ними користуватися?
5. Дайте характеристику потужності струму як фізичної величини.

5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу.
6.Складаємо «Карту знань» по §3.
7.Розв’язуємо разом. Вправа №3, задача 1,2, письмово
8.Великі і знамениті: 

Тема уроку №4: "Експериментальна робота 1. Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників. » 
 Виконайте наступні завдання
  1. Опрацюйте лабораторную роботу на сторінці  49 підручника. 
  2. Оформіть роботу в робочих зошитах відповідно вимог. 
  3. Виконайте роботу за посиланням ТУТ


Тема уроку №3: «З’єднання провідників»
 
 Виконайте наступні завдання: 
  1. Опрацюйте § 2 підручника.
  2.  Дайте усні відповіді на питання після §2 
  3. Пригадайте. 1. Яке з’єднання провідників називають послідовним?2. Які співвідношення справджуються для послідовного з’єднання провідників? Доведіть їх.3. Яке з’єднання провідників називають паралельним?4. Які співвідношення справджуються для паралельного з’єднання провідників? Доведіть їх.5. Як можна збільшити верхню межу вимірювання вольтметра?6. У якому випадку і як шунтують амперметри?
  4. Перегляньте відеоурок: Розвязування задач.Підготовка до ЗНО 
  5. Після перегляду зробіть тестування. Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково) Натисніть ТУТ

Тема уроку 1: «Електричний струм»

Виконайте наступні завдання:

  • 1.Опрацюйте §1    підручника.
  • 2.Дайте усні відповіді на питання після §1
  • 3.Пригадайте.Що таке електричний струм? За яких умов він виникає? Які фізичні величини його характеризують?
  • 4.Перегляньте відеоурок: Електричний струм
  • Після перегляду зробіть висновок: 1. Що таке електричний струм? Якими є умови його виникнення та існування?2. Які пристрої називають джерелами електричного струму? Наведіть приклади.3. Відтворіть, як позначають на електричних схемах гальванічний елемент; резистор; реостат; амперметр; вольтметр; ключ. Для чого призначені ці пристрої?4. Що прийнято за напрямок струму в колі?5. Дайте характеристики фізичних величин: сила струму в колі; напруга на ділянці кола; опір провідника; питомий опір.6. Сформулюйте закон Ома для ділянки кола.
  • 5.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу.
  • 6.Складаємо «Карту знань» по §1.
  • 7..Розв’язуємо разом. Вправа №1, задача 2,3,4 письмово.
  • 8.Перевіряємо знання за 10 клас. Пройти тестування (обов’язково) НАТИСНІТЬ ТУТ
  • 9.Великі і знамениті: Андре Марі Ампер, Алесандро Вольта, Георг Симон ОМ

Немає коментарів: