2 СЕМЕСТР (ДИСТАНЦІЙНО)
Урок 2 Розв'язування задач
- ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ В ЗОШИТИ.
- Повторити § 14 підручника.
- Перегляньте відеоурок: ЗАВАНТАЖИТИ Паралельно до перегляду у зошитах складаємо карту знань
- Пройти тестування ЗАВАНТАЖИТИ Код доступу 1640212
Урок 1 Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла. Густина речовини
- ПЕРЕВІРКА ПРИСУТНОСТІ УЧНІВ НА УРОЦІ ЗАВАНТАЖИТИ
- ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ В ЗОШИТИ.
- ОПРАЦЮВАТИ § 14 підручника.
- Перегляньте відеоурок: ЗАВАНТАЖИТИ Паралельно до перегляду у зошитах складаємо карту знань
1 семестр
УРОК 19 РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ В ЗОШИТИ.
ПОВТОРІТЬ § 11 підручника.САМОСТІЙНО ВИКОНУЄМО НАТИСНІТЬ ТУТ
УРОК 18 РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
- ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ В ЗОШИТИ.
- ПОВТОРІТЬ § 11 підручника.
- Перегляньте відеоурок: !!!З ВІДЕО РОБИМО КАРТУ ЗНАНЬ У ЗОШИТ
Середня швидкість нерівномірного прямолінійного руху. 7 клас (частина 1/2) ВИПИСУЄМО ТІЛЬКИ ЗАДАЧІ
Середня швидкість нерівномірного прямолінійного руху 7 клас (частина 2/2)
Урок 17 Нерівномірний прямолінійний рух. Середня
швидкість нерівномірного руху
- ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТА ТЕМУ УРОКУ В ЗОШИТИ.
- ОПРАЦЮЙТЕ § 11 підручника.
- Перегляньте відеоурок: !!!З ВІДЕО РОБИМО КАРТУ ЗНАНЬ У ЗОШИТ
Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху
Урок 16 Розв’язування задач. Самостійна робота
1.Пригадайте:
· Якими літерами позначають швидкість, шлях і час у фізиці? Які одиниці цих фізичних величин у СІ?
· Як вони пов’язані між собою?
· Який вигляд має формула для обрахування шляху?
· Який вигляд має формула для обрахування часу?
· Який вигляд має формула для обрахування швидкості?
2.Перегляньте відеоурок:
Розв'язування задач на прямолінійний рівномірний рух (графічний метод)
Урок 13 Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху
1.Пригадайте:
1. Дайте визначення механічного руху. Наведіть приклади. 2. Що таке тіло відліку?3. Що таке система відліку?4. Що називають матеріальною точкою?5. У яких випадках тіло, що рухається, можна розглядати як матеріальну точку?6. Дайте визначення траєкторії руху.7. Що таке шлях? Назвіть одиниці шляху8. Наведіть приклади прямолінійного та криволінійного рухів.
2.Опрацюйте § 8 підручника.
3.Перегляньте відеоурок:
4.Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу. Вправа 8 (1-5)
5.Складаємо «Карту знань» по §8.
Урок 02 Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях
Урок 03 Основні положення атомно-молекулярного вчення
Урок 04 Властивості тіл. Фізичні величини
Урок 05 Розв’язування задач. Внесок українських учених
Урок 06 Лабораторна робота № 1 Ознайомлення з вимірювальними приладами
Урок 07 Лабораторна робота № 2 Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів
Урок 08 Лабораторна робота № 3 Вимірювання розмірів малих тіл різними способами
Урок 09 Навчальний проект № 1
Урок 10 Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Урок 11 Контрольна робота №1